Selecteer een pagina

Wat is de werkelijke waarde?

Marieke, een kunstenares uit Zwolle, maakt prachtige eigenzinnige schilderijen. Het liefst schildert Marieke in opdracht, dan maakt ze een schilderij dat precies past bij haar klant. Maar haar prospects haken nog wel eens af op de prijs. Aan handwerk hangt natuurlijk een prijskaartje.

In onze training ‘Klantbeleving in je website’ vroegen we aan Marieke: “Wat denkt jouw klant? Waarom komen ze bij jou? Wat zeggen ze?”

“Mijn nieuwbouwhuis is net een museum. Het mist karakter, ik wil eigenheid. Ik wil me thuis voelen”.

De klanten van Marieke zijn vaak net verhuisd of hebben net een nieuwe woning laten bouwen. Ze komen bij Marieke omdat ze iets unieks aan de muur willen. Iets waarin ze zichzelf herkennen zodat het huis karakter krijgt en echt hun huis wordt. Een gevoel van thuiskomen!

Marieke brengt eigenheid in een woning
Met een werk van Marieke krijgt de woning een uniek eigen karakter. Dát is wat Marieke verkoopt. Als je met dit uitgangspunt een rekensommetje maakt. Een nieuwe woning kost tegenwoordig al snel 4 à 5 ton. Wat is het waard om je in zo’n huis ook echt thuis te voelen? En een plek wordt waar je trots op bent. De prijs voor een uniek en eigen schilderij krijgt dan een hele andere waarde.

Bij Marieke viel toen het kwartje: “Ik heb er nog nooit op deze manier naar gekeken, maar als je het zo bekijkt dan bied ik zoveel meer dan het schilderij.”

Met andere ogen kijken naar je aanbod!
Dit is één van de inzichten die we deelnemers geven in de training ‘Klantbeleving in je website’.

Wat is de waarde die jíj te bieden hebt?

Wordt het voor bezoekers aan jouw website direct duidelijk welke waarde jij te bieden hebt?
Klanten maken van website bezoekers is makkelijker dan je denkt.

Echt waar!
Kwestie van anders kijken

Kijk snel wanneer de volgende training klantbeleving in je website staat gepland.

 

Een warme groet,
Mireille en Miranda

Merkwaardige klantbeleving - Mireille en Miranda